לאחר ביקורה במקום, הגדירה מעצבת הפנים את הדירה, כ"פנטהאוז שנראה כדירת שיכון סטנדרטית, צרה וארוכה". למעשה, הסטנדרטיות שלטה בכל – החל ברמת התכנון האדריכלי וכלה ברמת חומרי הגלם.
"התכנון האדריכלי היה חסר כל מעוף, עם חלוקת חלל לא פונקציונלית, פתחים קטנים, וויטרינות צרות. והעיקר - חוסר התייחסות למרחב החיצוני. כלומר, לנוף העוטף את הפנטהאוז", היא מספרת.
"בנוסף לכל אלו, חומרי הגמר כגון הריצוף, האביזרים והכלים הסניטרים - אף הם תרמו למראה הפשוט וחסר החן של דירת הפנטהאוז" .
בפגישת העבודה הראשונה עם הלקוחות הוגדרו במדויק הצרכים של בעלי הדירה - זוג לשלושה ילדים שעזבו את הבית. הם דרשו דירה מרווחת ומוארת, כאשר בקומה הראשונה יהיה סלון גדול, לצד חדר אוכל דו-שי
מושי לאירוח פנים וחוץ. בנוסף, יחידת הורים וחדר אירוח, בסגנון מודרני, נקי ומינימליסטי.
הטיפול בחלל הצר והארוך של הקומה הראשונה בא לידי ביטוי בשינויים אדריכליים שתוכננו על ידי המעצבת. כך למשל, כל מחיצות הקיר הגובלות במרפסת הוסרו, והקומה נפתחה אל הנוף פנורמי מרהיב שהשתלב היטב עם השטחים הציבוריים של הדירה.
כמו כן, הוסרו או הוזזו מחיצות קיר, שתי המדרגות הראשונות המובילות לקומה השנייה נמתחו אל תוך חלל המבואה ובכך יצרו הפרדה בין הכניסה לבין שאר חלקי הקומה. בקומה השנייה, נותר האגף השמאלי והפך ליחידת אירוח.
באגף הימני נהרסו כל הקירות ותוכננו מחדש לכדי יחידת הורים מרווחת עם חדר רחצה גדול ומואר.
כל פרט ריהט בדירה תוכנן או נבחר בקפידה על ידי המעצבת עצמה, כדי ליצור את המראה המודרני, המינימליסטי והנקי שנדרש. יחד עם זאת, נעשה שימוש בחומרים כגון שיש, עור, מתכות וכן שימוש בגוונים בהירים. באופן זה, קירות הדירה זכו לגוון בהיר, הרצפה כוסתה בשיש טרוונטין, מערכת ישיבה מודולרית תוכננה בעור בגוון בז′; בהיר יחד עם רגלי נירוסטה.
העמודים שנחשפו בשיפוץ קיבלו משמעות דקורטיבית ויצרו מסגרת ויזואלית לחדר האוכל. הם עובו באופן משמעותי וקיבלו פיגמנטציה מתכתית. מצד שני, כדי לעדן את הסגנון המודרני, נעשה שימוש בנגיעות קלות של עץ אלון מולבן בשולחן פינת האוכל, כמו גם במספר פריטים בסלון. ארון המשקאות בהשראה סינית, בגוון ורוד-קוראל היוצר כתם צבע שונה ומרענן במרחב.
במטבח תוכנן דלפק בעל משטח עבודה ובישול בצורת האות ריש הפוכה, ובכך שוב יצרה המעצבת שבירה של המראה הצר והארוך ששלט בקומה זו. ארונות המטבח נצבעו בגון שמנת, המשטחים חופו בקוריאן ומכשירי החשמל מנירוסטה. כל אלה השתלבו היטב במראה הכללי של הקומה הראשונה.
בפתחים הורכבו ויטרינות בפרופיל בלגי אפור. הווילונות הרומיים החשמליים, מבד רשת שקופה בגוון כסף, מילאו שתי פונקציות שונות: מצד אחד יצירת הצללה, ומנגד – יצירת אווירה ייחודיות ונעימה. פרטי ריהוט ונוי מיוחדים – חלקם נדירים - הוצבו בחלל
והשלימו את המראה המודרני.
כדי ליצור המשכיות, חזרה המעצבת על אותם החומרים והמוטיבים גם בקומה השנייה. שתי דלתות מובילות לחדר השינה רחב הידיים, עם רצפת פרקט מעץ אלון בהיר ועליו שטיחי עור מודרניים. במרכז החדר הוצבה מיטת עור בגוון חום כהה ושולחנות "איילין גריי" עגולים הונחו בצדי המיטה. ארונות קיר תוכננו לאורכו של החדר, עם דלתות הזזה מזכוכית אטומה בגוון אפור.
מערכות האודיו/ וידאו הוצפנו בתוך הארונות, ולמעשה אין להן כל נוכחות בחדר בעת שלא עושים בהו שימוש. להשלמת האווירה, ספסל ישיבה מנירוסטה במראה מיוחד היווה פסל שימושי בתוך החדר.
דלתות חדר הרחצה קיבלו את מראה ארונות הקיר בחדר השינה. בחדר הרחצה יצרה המעצבת שני מפלסים. שני כיורים - האחד עגול והאחר ריבועי - הונחו על משטח קוריאן במפלס הנמוך, ומעליהם מראות בעיצוב מיוחד. במפלס המוגבה ניתן למצוא את האסלה התלויה ואת תא הרחצה המוצפן על ידי קיר
במקלחון ג′;טים מפנקים וספסל ישיבה לנוחות המתרחצים.
דירת פנטהאוס זו מדגימה את המוטו המלווה את המעצבת. לדבריה, במרכז תפיסתה נמצאים האדם ומרחב מחייתו. "המרחב מוגדר על ידי הפנים והחוץ - שהם אחד. אני מאמינה שסביבה מתוכננת ומעוצבת
מעצימה את מי שחי בה".
לאחר ביקורה במקום, הגדירה מעצבת הפנים את הדירה, כ"פנטהאוז שנראה כדירת שיכון סטנדרטית, צרה וארוכה". למעשה, הסטנדרטיות שלטה בכל – החל ברמת התכנון האדריכלי וכלה ברמת חומרי הגלם.
"התכנון האדריכלי היה חסר כל מעוף, עם חלוקת חלל לא פונקציונלית, פתחים קטנים, וויטרינות צרות. והעיקר - חוסר התייחסות למרחב החיצוני. כלומר, לנוף העוטף את הפנטהאוז", היא מספרת.
"בנוסף לכל אלו, חומרי הגמר כגון הריצוף, האביזרים והכלים הסניטרים - אף הם תרמו למראה הפשוט וחסר החן של דירת הפנטהאוז" .
בפגישת העבודה הראשונה עם הלקוחות הוגדרו במדויק הצרכים של בעלי הדירה - זוג לשלושה ילדים שעזבו את הבית. הם דרשו דירה מרווחת ומוארת, כאשר בקומה הראשונה יהיה סלון גדול, לצד חדר אוכל דו-שי
מושי לאירוח פנים וחוץ. בנוסף, יחידת הורים וחדר אירוח, בסגנון מודרני, נקי ומינימליסטי.
הטיפול בחלל הצר והארוך של הקומה הראשונה בא לידי ביטוי בשינויים אדריכליים שתוכננו על ידי המעצבת. כך למשל, כל מחיצות הקיר הגובלות במרפסת הוסרו, והקומה נפתחה אל הנוף פנורמי מרהיב שהשתלב היטב עם השטחים הציבוריים של הדירה.
כמו כן, הוסרו או הוזזו מחיצות קיר, שתי המדרגות הראשונות המובילות לקומה השנייה נמתחו אל תוך חלל המבואה ובכך יצרו הפרדה בין הכניסה לבין שאר חלקי הקומה. בקומה השנייה, נותר האגף השמאלי והפך ליחידת אירוח.
באגף הימני נהרסו כל הקירות ותוכננו מחדש לכדי יחידת הורים מרווחת עם חדר רחצה גדול ומואר.
כל פרט ריהט בדירה תוכנן או נבחר בקפידה על ידי המעצבת עצמה, כדי ליצור את המראה המודרני, המינימליסטי והנקי שנדרש. יחד עם זאת, נעשה שימוש בחומרים כגון שיש, עור, מתכות וכן שימוש בגוונים בהירים. באופן זה, קירות הדירה זכו לגוון בהיר, הרצפה כוסתה בשיש טרוונטין, מערכת ישיבה מודולרית תוכננה בעור בגוון בז′; בהיר יחד עם רגלי נירוסטה.
העמודים שנחשפו בשיפוץ קיבלו משמעות דקורטיבית ויצרו מסגרת ויזואלית לחדר האוכל. הם עובו באופן משמעותי וקיבלו פיגמנטציה מתכתית. מצד שני, כדי לעדן את הסגנון המודרני, נעשה שימוש בנגיעות קלות של עץ אלון מולבן בשולחן פינת האוכל, כמו גם במספר פריטים בסלון. ארון המשקאות בהשראה סינית, בגוון ורוד-קוראל היוצר כתם צבע שונה ומרענן במרחב.
במטבח תוכנן דלפק בעל משטח עבודה ובישול בצורת האות ריש הפוכה, ובכך שוב יצרה המעצבת שבירה של המראה הצר והארוך ששלט בקומה זו. ארונות המטבח נצבעו בגון שמנת, המשטחים חופו בקוריאן ומכשירי החשמל מנירוסטה. כל אלה השתלבו היטב במראה הכללי של הקומה הראשונה.
בפתחים הורכבו ויטרינות בפרופיל בלגי אפור. הווילונות הרומיים החשמליים, מבד רשת שקופה בגוון כסף, מילאו שתי פונקציות שונות: מצד אחד יצירת הצללה, ומנגד – יצירת אווירה ייחודיות ונעימה. פרטי ריהוט ונוי מיוחדים – חלקם נדירים - הוצבו בחלל
והשלימו את המראה המודרני.
כדי ליצור המשכיות, חזרה המעצבת על אותם החומרים והמוטיבים גם בקומה השנייה. שתי דלתות מובילות לחדר השינה רחב הידיים, עם רצפת פרקט מעץ אלון בהיר ועליו שטיחי עור מודרניים. במרכז החדר הוצבה מיטת עור בגוון חום כהה ושולחנות "איילין גריי" עגולים הונחו בצדי המיטה. ארונות קיר תוכננו לאורכו של החדר, עם דלתות הזזה מזכוכית אטומה בגוון אפור.
מערכות האודיו/ וידאו הוצפנו בתוך הארונות, ולמעשה אין להן כל נוכחות בחדר בעת שלא עושים בהו שימוש. להשלמת האווירה, ספסל ישיבה מנירוסטה במראה מיוחד היווה פסל שימושי בתוך החדר.
דלתות חדר הרחצה קיבלו את מראה ארונות הקיר בחדר השינה. בחדר הרחצה יצרה המעצבת שני מפלסים. שני כיורים - האחד עגול והאחר ריבועי - הונחו על משטח קוריאן במפלס הנמוך, ומעליהם מראות בעיצוב מיוחד. במפלס המוגבה ניתן למצוא את האסלה התלויה ואת תא הרחצה המוצפן על ידי קיר
במקלחון ג′;טים מפנקים וספסל ישיבה לנוחות המתרחצים.
דירת פנטהאוס זו מדגימה את המוטו המלווה את המעצבת. לדבריה, במרכז תפיסתה נמצאים האדם ומרחב מחייתו. "המרחב מוגדר על ידי הפנים והחוץ - שהם אחד. אני מאמינה שסביבה מתוכננת ומעוצבת
מעצימה את מי שחי בה".